diplomsko delo
Simon Skledar (Avtor), Matej Zadravec (Mentor), Jurij Iljaž (Komentor)

Povzetek

Tema diplomskega dela je numerična simulacija tokovnih razmer za dvema ali več vozečima avtonomnima avtomobiloma, ki se vozijo eden za drugim, s ciljem zmanjšanja sile upora. Simulacija je bila narejena pri varnostni razdalji 10,9 m med vozili in hitrosti vožnje 100 km/h. Na podlagi dobljenih rezultatov sem izračunal koeficient upora in vzgona. Ugotovil sem, da vožnja v zavetrju zniža silo upora in tako pripomore k znižanju porabe ter izpustu škodljivih emisij.

Ključne besede

numerična analiza;računalniška dinamika tekočin;avtonomna vozila;samovozeča vozila;aerodinamika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [S. Skledar]
UDK: 519.6:533.6.01(043.2)
COBISS: 23011094 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 485
Št. prenosov: 53
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Numerical analysis of aerodynamics of several consecutive autonomous driving vehicles
Sekundarni povzetek: The theme of this bachelor's thesis is numerical simulation of flow conditions behind autonomous cars driving in so-called platoon, or convoy, with goal to reduce drag force. Simulation was made on safety distance of 10.9 m between the cars at driving speed of 100 kilometres per hour. Based on results, I calculated drag and lift coefficient. I found out, that drafting can significantly reduce drag force and it contributes to the reduction of gas consumption and release of harmful emissions.
Sekundarne ključne besede: numerical analysis;computational fluid dynamics (CFD);aerodynamic;self-driving cars;autonomous cars;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Energetsko, procesno in okoljsko strojništvo
Strani: XI, 37 f.
ID: 11215647