magistrsko delo
Jure Kukovič (Avtor), Tomaž Tollazzi (Mentor)

Povzetek

Magistrska naloga obravnava poglobljene prometno varnostne analize prometnih nesreč. V magistrski nalogi sta predstavljeni slovenska in evropska pravna podlaga, ki se ukvarjata z varnostjo v prometu. Predstavljeni sta finska metoda VALT in angleška RAIDS, ki obravnavata poglobljene prometno varnostne analize prometnih nesreč. Izdelana je metodologija, ki bi se lahko uporabila v Sloveniji za izvajanje poglobljene prometno varnostne analize prometnih nesreč, ki opredeljuje časovni ogled kraja prometne nesreče in multidisciplinarno skupino, ki izvaja poglobljeno prometno varnostno analizo prometnih nesreč. Prikazan je tudi namišljen primer, kako bi se takšna metodologija tudi izvajala. Na koncu so predstavljene zakonske ovire, ki trenutno ne omogočajo izvajanja metodologije za poglobljeno prometno varnostno analizo in predlog spremembe te zakonodaje.

Ključne besede

prometno inženirstvo;analiza prometnih nesreč;metodologija za poglobljeno analizo prometnih nesreč;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [J. Kukovič]
UDK: 614.86(043.2)
COBISS: 22696982 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 739
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Contribution to in-depth analysis of road accidents
Sekundarni povzetek: The master's thesis deals with an in-depth traffic safety analysis of road accidents. The master's thesis presents the Slovenian and the European legal bases dealing with traffic safety. The Finnish VALT method and English RAIDS are presented to address in-depth traffic safety analysis of road accidents. A methodology has been developed that could be used in Slovenia to carry out an in-depth traffic safety analysis of road accidents, which defines a time view of the location of a road accident and a multidisciplinary team that performs an in-depth traffic safety analysis of road accidents. An imaginary example of how such a methodology would be implemented is also presented. Finally, the legal obstacles that do not allow the implementation of the methodology for in-depth traffic safety analysis currently and the proposal to amend this legislation are presented.
Sekundarne ključne besede: traffic engineering;traffic accident analysis;methodology for in-depth traffic accident analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Prometno inženirstvo
Strani: XI, 46 f.
ID: 11215655