magistrsko delo
Sergej Gajić (Avtor), Andrej Lukšič (Mentor)

Povzetek

Dandanes opazujemo vedno večji porast v prodoru tehnoloških novosti v vsakdanje življenje ter s tem posledično tudi na področje izobraževanja in obratno. Ena izmed tovrstnih tehnologij je Turnitin, program za preverjanje podobnosti besedil, ki se med drugim uporablja tudi na Univerzi v Ljubljani. Magistrska naloga nas pelje skozi različne možne vidike na tematiko ter skuša spoznati pod katero ideološko mislijo je Turnitin vstopil v Univerzo v Ljubljani. Nadaljnje, raziskuje v kakšnem odnosu sta si nosilec storitev in univerza ter kako prisotnost programa razumejo študenti Univerze v Ljubljani. Naloga se dotika tudi širše tematike v smislu mednarodnih predpisov oz. direktiv, ter skuša povzeti zakaj prihaja do povečanja želja po substituciji dela visokošolskih učiteljev z raznimi programskimi opremami in podobnimi tehnologijami.

Ključne besede

Univerza v Ljubljani;Informacijska tehnologija;Visoko šolstvo;Izobraževanje;Kontrola;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Gajić]
UDK: 378:004(043.3)
COBISS: 36321629 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 680
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Informational Technology and Turnitin on the University of Ljubljana
Sekundarni povzetek: We can nowadays record an ever increasing growth in the breaching of technological novelties into our everyday lives and subsequently in the field of education and vice versa. One such instance of technology is Turnitin, a similarity checking software program, which is among others also in use on the University in Ljubljana. This master thesis takes us through different views on the subject and tries to uncover under which ideological thought Turnitin entered into the University of Ljubljana and in what sort of relationship the service provider and the university are, and how the presence of the program is perceived amongst the students of the University of Ljubljana aswell as among students of other countries. The thesis also touches a broader subject in the sense of international regulations and directives, as it tries to sum up why we are experiencing an increasing appearance of tendencies towards substitution of the work being done by higher education teacher with various software programs and similar technologies.
Sekundarne ključne besede: Information technology;Higher education;Education;Control;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 58 str.
ID: 11217836