diplomsko delo
Nina Piskar (Avtor), Andreja Vezovnik (Mentor)

Povzetek

Veganstvo je zagotovo tema, ki se vedno več pojavlja v medijih in izzove različna mnenja glede tovrstnega prehranjevanja. Prav zaradi tega in vedno večje medijske pokritosti se je povečalo tudi število posameznikov, ki ali zagovarjajo ali pa strogo nasprotujejo. Možno je opaziti tudi v Sloveniji, vedno več je povpraševanja po izdelkih in storitvah, ki so veganom prijazne. Z izbrano tematiko sem želela prikazati, da kljub naprednosti in odprtosti slovenskega naroda, je veganstvo še vedno pod velikim vprašajem in kritičnostjo. Ljudje se vedno bolj zatekamo k spletnim medijem, ki pa na s svojo vsebino in načinom pisanja, sporočajo in konstruirajo našo realnost. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti odnos medijev do veganstva in medijski prikaz. Empirični del naloge temelji na tematski analizi najbolj branih osrednjih spletnih medijev. Pri tem sem ugotovila, da je v izbranih člankih prisotnih več različnih diskurzov in da avtorji člankov v različnih diskurzih usmerjeni tako pozitivno kot negativno.

Ključne besede

tematska analiza;spletni mediji;Veganstvo;Prehranjevalne navade;Elektronski mediji;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Piskar]
UDK: 316.77:591.131.1(043.2)
COBISS: 36369245 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 697
Št. prenosov: 743
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The construction of veganism in Slovenian online media
Sekundarni povzetek: Veganism is certainly a topic that is increasingly appearing in the media and provokes differing opinions on this type of eating. Due to this and increasing media coverage, the number of individuals who either advocate or strongly oppose it has increased. It can also be observed in Slovenia, there is an increasing demand for vegan-friendly products and services. With the chosen theme, I wanted to show that despite the progress and openness of the Slovenian nation, veganism is still under great doubt and criticality. People are increasingly relying on online media, which in their content and way of writing, communicate and construct our reality. The aim of this diploma was to find out the media coverage and attitude of the media towards veganism. The empirical part of the thesis is based on a thematic analysis of the most read central web media. In doing so, I found that there were several different discourses in the selected articles and that the authors of the articles in both discourses were both positive and negative.
Sekundarne ključne besede: Veganism;Food habits;Digital media;Diplomska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 68 str.
ID: 11217840