diplomsko delo
Povzetek
Mediji vsak dan vplivajo tako pozitivno kot tudi negativno na naše življenje, zato smo si postavili vprašanje, koliko so uporabniki medijev ozaveščeni o vplivu na njih. Temeljito smo raziskali pojem media hype, ki v Sloveniji (še) ni v tolikšni meri uveljavljen kot v tujini. Poiskali smo dejstva iz modelov media hypa, medijskega cunamija in šokantnih dogodkov ter izoblikovali trditve, ki smo jih analizirali s pomočjo ankete. Na podlagi ankete smo pridobili odgovore na fenomen media hypa, vpliv medijev in pogostost spremljanja le-teh. Prišli smo do zanimivih ugotovitev, kako javnost dojema medije v novi digitalni dobi.
Ključne besede
mediji;javnost;media hype;vpliv;pozornost;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[N. Feguš] |
UDK: |
316.776.3:316.653(043.2) |
COBISS: |
22885910
|
Št. ogledov: |
873 |
Št. prenosov: |
180 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Media influence on public opinion |
Sekundarni povzetek: |
Every day, the media influences our daily lives, both positively and negatively, so we asked ourselves how much media users are aware of their impact on them. We thoroughly explored the notion of media hype. We searched for facts from media hype models, media tsunamis, shocking events, and formulated claims that were analyzed through a survey. Based on the survey, we got answers to the phenomenon of media hype, the influence of the media and the frequency of its monitoring. We have come to some very interesting findings about how the public perceives the media in the new digital age. |
Sekundarne ključne besede: |
public opinion;media;influence;media hype;attention; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VIII, 38 f. |
ID: |
11218488 |