magistrsko delo
Martin Fras (Avtor), Igor Pesek (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu bomo obravnavali uporabo okolja Tynker kot pripomoček v zgodnjem poučevanju programiranja. Delo v izbranem okolju bomo podkrepili s koncepti konstrukcionizma, ki lahko doprinesejo k boljšemu razumevanju konceptov programiranja. Delovanje okolja bomo preizkusili na delavnicah za otroke, katerih cilj je poučevanje programiranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali je s pomočjo okolja Tynker in uvajanjem konceptov konstrukcionizma, mogoče izboljšati kakovost dela in znanja učencev. Naša opazovanja bomo analizirali in ovrednotili predvsem z vidika kakovosti znanja učencev in njihovega odnosa do dela.

Ključne besede

magistrska dela;konstrukcionizem;programsko okolje;Tynker;zgodnje poučevanje programiranja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [M. Fras]
UDK: 37.091.3:004(043.2)
COBISS: 24940040 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 901
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of Tynker in early stages of teaching programing
Sekundarni povzetek: In this thesis we will discuss Tynker enviroment, used in early stages of teaching programing. Work in chosen enviroment will be supported by concepts of constructionism, which can add to greater understanding of programming concepts. Enviroment will be tested on student programming workshops. The goal is to find out, if Tynker, together with concepts of constructionism, can improve students work and knowledge quality. We will analyze and evaluate our observations based on students' knowledge quality and relationship towards work.
Sekundarne ključne besede: master theses;constructionism;programming enviroment;Tynker;early programming learning;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: VII, 56 f.
ID: 11219104