magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu smo analizirali natančnost in ekonomičnost uporabe fotogrametričnega enoslikovnega postopka na primeru zajema podatkov o cestah v aplikaciji WideoCar podjetja DFG CONSULTING, d.o.o. Preučili smo teoretično ozadje zajema in vhodnih podatkov, v praktičnem delu naloge pa smo postopek implementirali in analizirali njegovo delovanje na primeru treh delovišč. Testirali smo rezultate ob uporabi ploskev, generiranih iz različnih virov (podatki trajektorije vozila in lidarski podatki). Ugotovili smo, da natančnost pridobljenega položaja ob izboru optimalne metode glede na večslikovno metodo ne presega 15 cm, kar zadostuje potrebam evidenc, ki se vzpostavljajo in vzdržujejo v okviru aplikacije WideoCar. Nato sledi ocena ekonomičnosti, ki smo jo opravili ob vzpostavitvi evidence prometne signalizacije na območju ene od občin. Ocenjujemo, da kombinirana uporaba enoslikovnega in večslikovnega postopka prinese 30% prihranek časa.
Ključne besede
geodezija;magistrska dela;fotogrametrija;enoslikovni zajem;večslikovni zajem;mobilni kartirni sistem;evidenca prometne signalizacije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo |
Založnik: |
K. Lovenjak] |
UDK: |
528.7/.8:656.1 (497.4)(043.3) |
COBISS: |
8890721
|
Št. ogledov: |
656 |
Št. prenosov: |
244 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Applicability of photogrammetrical mono-image procedure for the road data aquisition |
Sekundarni povzetek: |
In this Master thesis, the accuracy and economy of photogrammetrical mono-image procedure in DFG CONSULTING%s application WideoCar were analysed for the road data aquisition. Theoretical background of aquisition and input data was studied. In practical part of the thesis, the procedure was implemented and analysed on three site cases. We tested the results using surfaces, generated from different sources (vehicle trajectory and LiDAR data). Our findings is that the accuracy of acquired position with respect to multi-image procedure does not exceed 15 cm, which is adequate to requirements of records being established and maintained under application WideoCar. An estimate of economy was also conducted on establishment of traffic signalization record on the area of one municipality. It is estimated that the combined use of mono-image and multi-image procedure saves 30% of time. |
Sekundarne ključne besede: |
geodesy;master thesis;photogrammetry;mono-image acquisition;multi-image acquisition;mobile mapping system;traffic signalization record; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Študijski program: |
0 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo |
Strani: |
XI, 56 str. |
ID: |
11228312 |