diplomska naloga
Maruša Strmec (Avtor), Peter Lipar (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi sem preučila trenutno stanje regionalne ceste R1-218 odsek 1152, ki poteka skozi mesto Črnomelj. Po izgradnji obvoznice je cesta postala razbremenjena predvsem tranzitnega prometa in posledično varnejša za vse udeležence v prometu. Zaradi manjšega števila dnevnih obremenitev je možno cesto urediti v pešcem in kolesarjem prijaznejšo. Za doseganje ciljev trajnostne mobilnosti in pospeševanje gibanja s kolesi in ne osebnimi ali motornimi vozili, so nujno potrebni kolesarski pasovi. S pomočjo AutoCAD-a in ortofoto posnetkov sem naredila tri možne rešitve preureditve odseka. V prvi so uporabljeni samo mehki ukrepi, druga zahteva določene gradbene posege, tretja pa je optimalna za bolj ranljive udeležence v prometu, saj se površine za motorna vozila zoži in s tem pridobi več površin za kolesarske pasove ter hodnike za pešce.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomska naloga;UNI;B-GR;Kolodvorska cesta;Črnomelj;prometna ureditev območja;regionalna cesta;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: M. Strmec]
UDK: 656.1(497.4Črnomelj)(043.2)
COBISS: 8903265 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 860
Št. prenosov: 695
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: New arrangement od road section in Črnomelj
Sekundarni povzetek: In my diploma paper I will study the current state of regional road R1-218 section 1152 which is located in a town called Črnomelj. After the construction of the bypass, the burden on the regional road decreased in mostly transit traffic which consequently increased the safety of everyone involved in traffic. Due to less daily transport the road can be rearranged into the kind that is safer for pedestrians and cyclists. In order to reach sustainable mobility goals and promote cycling and travelling by foot, bicycle lanes and sidewalks are highly needed. With the help of AutoCAD program and orthophoto recording I planned three different rearrangements of the road section. In the first one I only used softer measures, the second one includes slight construction works and the third one is optimised for more vulnerable participants in traffic; pedestrians and cyclists. The road surface is narrowed to a minimal required width so there is more space for sidewalks and bicycle lanes.
Sekundarne ključne besede: civil engineering;graduation thesis;Kolodvorska cesta;Črnomelj;arrangement of road section;regional road;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: VII, 30 str., 8 pril.
ID: 11228322