diplomsko delo
Aljaž Kovačič (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor)

Povzetek

Soul Split je prototip za igro, ki spada v žanr Roguelike. Za te igre je značilno, da imajo nekakšno proceduralno generiranje stopenj z namenom povečanja možne ponovljivosti igranja. V Soul Split se mora igralec premakniti skozi večje število naključno generiranih stopenj, prispeti do konca in na poti premagati veliko različnih sovražnikov. V sklopu tega dela bomo opisali ustvaritev sistemov za pripravo sob in stopenj, mehanizmov igre in algoritmov, ki so potrebni za pravilno delovanje prototipa, ter opis uporabe objektno orientiranega programskega pogona Unity, ki je bil uporabljen za izdelavo tega diplomskega dela.

Ključne besede

igra;proceduralno generiranje stopenj;ponovljivost;sistem priprave sob;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Kovačič]
UDK: 004.925/.928(043.2)
COBISS: 22856726 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 615
Št. prenosov: 72
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: 2D action game development with procedural generated levels employing Unity
Sekundarni povzetek: Soul Split is a prototype of a game, belonging to the genre Roguelike. For these games, it is typical to include a sort of procedural stage generation to increase the amount of possible replayability available in the game. In Soul Split, the player has to move through multiple randomly generated levels, reach the end, and beat a lot of enemies along the way. In this work, we describe the creation of the systems for room and stage preparation, game mechanics and algorithms which are needed for the prototype to function correctly and the usage of the object-based programing engine Unity, which was used for the creation of this diploma thesis.
Sekundarne ključne besede: game;procedural stage generation;replayability;room preparation system;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 48 f.
ID: 11228976