diplomsko delo
Aleksandra Raduha (Avtor), Marta Licardo (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu v teoretičnem delu predstavljamo preseljevanje v Republiko Slovenijo, otroke priseljencev in njihovo vključevanje v vrtce ter pojav čustvenih in vedenjskih težav, ki jih spremljajo na poti v vrtčevsko skupino. V raziskavi smo ugotavljali, katere izstopajoče čustvene in vedenjske težave se kažejo pri otrocih priseljencih, v kolikšni meri se pojavljajo ter ali imajo otroci priseljenci podobne čustvene in vedenjske težave (npr. nepričakovani odzivi, nezainteresiranost, neubogljivost, utrujenost, anksioznost, agresivnost, šibki socialni stiki). Rezultati raziskave so pokazali, da strokovni delavci menijo, da se čustvene in vedenjske težave pri otrocih priseljencih pojavljajo, vendar v blažjih oblikah. V večji meri se pojavljajo nepričakovani odzivi otrok, ki izbruhnejo nenadno v obliki negativnega vedenja ter da otroci priseljenci manj komunicirajo. Rezultati so pomembni za opazovanje vedenj, vodenje in premagovanje čustvenih in vedenjskih težav pri otrocih priseljencih.

Ključne besede

diplomska dela;otroci priseljenci;čustvene težave;vedenjske težave;pojavne oblike;predšolsko obdobje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Raduha]
UDK: 373.2:314.15(043.2)
COBISS: 24999176 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 903
Št. prenosov: 219
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Emotional and behavioural problem of children immigrants in preschool period
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the thesis presents the immigration to the Republic of Slovenia, the children of immigrants and their inclusion in kindergartens, as well as the occurrence of emotional and behavioural problems that accompany them on their way to the kindergarten group. The research identified the most prominent emotional and behavioural problems in immigrant children, the extent to which they occur and whether immigrant children experience similar emotional and behavioural problems (e.g., unexpected responses, disinterestedness, disobedience, fatigue, anxiety, aggression, weak social contacts). The results of the research have shown that professionals believe that emotional and behavioural problems in immigrant children occur, but in milder forms. To a greater extent, we witness unexpected responses from children, which suddenly erupt in the form of negative behaviour, and that immigrant children communicate less. The results are important for observing behaviours, managing and overcoming emotional and behavioural problems in immigrant children.
Sekundarne ključne besede: theses;children of immigrants;emotional problems;behaviural problems;manifestations;preschool period;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: IX, 69 f.
ID: 11232641