magistrsko delo
Gregor Mlinar (Avtor), Andrej Pompe (Mentor)

Povzetek

Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke. V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev.

Ključne besede

strategije trženja;trženje;inbound trženje;outbound trženje;znamčenje;pozicioniranje;segmentacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [G. Mlinar]
UDK: 005:33(043.3)
COBISS: 513823874 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 25
Št. prenosov: 5
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0020290
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 70 str., 7 str. pril.
ID: 11237255