diplomsko delo
Uroš Štok (Avtor), Domen Mongus (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava razvoj aplikacije za proceduralno modeliranje naravnih okolij. Osnovne gradnike smo izdelali s pomočjo programskega orodja Blender, njihovo samodejno sestavljanje v večja okolja pa smo implementirali z uporabo algoritma reševanje omejitev. V ta namen smo implementirali podatkovno strukturo, ki nam je omogočala enolično in nedvoumno predstavitev 3D prostora. Uporabniško aplikacijo smo izdelali z grafičnim motorjem Unity3D v programskem jeziku C#. Rezultati so pokazali, da se z večanjem števila vzorcev hitro poveča potreben čas generacije. Slednji pa je vseeno bistveno manjši kot čas, ki ga zahteva tradicionalen uporabniško voden pristop

Ključne besede

proceduralno;generiranje;modeliranje;reševanje omejitev;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [U. Štok]
UDK: 004.925.8(043.2)
COBISS: 22801174 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 615
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DEVELOPMENT OF AN APPLICATION FOR PROCEDURAL MODELING OF THREE-DIMENSIONAL ENVIRONMENTS USING UNITY3D
Sekundarni povzetek: This thesis focuses on the development of an application for procedural modeling of natural environments. The basic building blocks were made using the Blender software tool. Building blocks are automatically assembled into larger environments using constraint satisfaction. To this end, we implemented a data structure that allowed us to represent a unique and unambiguous 3D space. The application was created with the Unity3D graphical engine using the C# programming language. The results showed that as the number of patterns increases, the required generation time is rapidly increased. This however, is significantly less than the time required by the traditional user-driven approach
Sekundarne ključne besede: procedural;generation;modeling;constraint satisfaction;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: XI, 26 f.
ID: 11262683