diplomsko delo
Janja Križaj (Avtor), Jana Kalin (Mentor), Danijela Trškan (Mentor)

Povzetek

Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine

Ključne besede

diplomska dela;pedagogika;didaktika;učne metode;metoda razgovora;pedagoška metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [J. Križaj]
UDK: 371.3
COBISS: 49890658 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 492
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko in andragogiko in Oddelek za zgodovino
Strani: 127 str.
ID: 11263224