doživljanje zahtev po vseživljenjskem učenju med mladimi odraslimi osebami

Povzetek

Ujetniki vseživljenjskega učenja

Ključne besede

magistrska dela;andragogika;izobraževanje;vseživljenjsko učenje;mladi;neoliberalizem;pedagoška metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Brezovec]
UDK: 374.7
COBISS: 63974754 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 459
Št. prenosov: 107
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Strani: 140 str.
ID: 11267313
Priporočena dela:
, doživljanje zahtev po vseživljenjskem učenju med mladimi odraslimi osebami
, interno študijsko gradivo za študente pedagoško-andragoškega izobraževanja (PAI) na Pedagoški fakulteti Koper