zaključno delo
Leon Balaj (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava dva algoritma za iskanje poti v računalniških igrah. Najprej se seznanimo s problemom iskanja najkrajše poti v grafu ter iskalnima algoritmoma A* in Dijkstrovim algoritmom, ki ju kasneje implementiramo v okolju Unity v programskem jeziku C# ter preizkusimo njuno delovanje v vnaprej pripravljenem labirintu. Med seboj primerjamo delovanje algoritma na različnih izbranih začetnih točkah ter dobljene rezultate tudi analiziramo.

Ključne besede

računalniške igre;Unity;iskanje poti;Dijkstrov algoritem;algoritem A*;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Balaj]
UDK: 004.92.021(043.2)
COBISS: 22922262 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 809
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Pathfinding in computer games
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis two algorithms for pathfinding in computer games are described. First we get acquainted with the problem of finding the shortest path in the graph, and also with the search algorithms A* and Dijkstra, which are later implemented in Unity with C# and tested in a predefined labyrinth. We compare the two algorithms with different starting points and analyze the results.
Sekundarne ključne besede: computer games;Unity;pathfinding;Dijkstra's algorithm;A* search algorithm;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: X, 42 str.
ID: 11274825
Priporočena dela:
, zaključno delo
, zaključno delo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
, diplomsko delo