magistrska naloga

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

hotelirstvo;zadovoljstvo gostov;organizacijska klima;kakovost storitev;zdraviliški turizem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [F. G. Butolen]
UDK: 338.48: 640.412(043.2)
COBISS: 15531681 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VII, 63 str., [16] str. uvezanih pril.
ID: 11292364