(magistrsko delo)
Maša Ofič (Avtor), Marija Ovsenik (Mentor)

Povzetek

V zdravstvu ne govorimo samo o komuniciranju med pacientom in zdravstvenimi delavci, temveč tudi o komunikaciji med zaposlenimi. Vsako nesoglasje, motnja, drugačna perspektiva gledanja privedejo do konfliktov, ki jih je potrebno čimprej ustrezno rešiti, saj drugače vplivajo na delovanje znotraj organizacije in rušijo organizacijsko klimo.

Ključne besede

komunikacija;nesoglasja;organizacijsko vzdušje;vzroki nesoglasij;reševanje nesoglasij;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Založnik: [M. Ofič]
UDK: 658.3:316.482(043.2)
COBISS: 2557092 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 804
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of conflicts on the organizational atmosphere-a comparison of two health organizations
Sekundarni povzetek: In healthcare, we are not talking only about communication between the patient and the healthcare provider, but also about communication between employees. Every disagreement, disorder, or a different perspective on views leads to conflicts that need to be resolved as soon as possible, as they otherwise affect the functioning within the organization and disrupt the organizational climate.
Sekundarne ključne besede: communication;disagreements;organizational climate;causes of disagreement;resolving disagreements;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za zdravstvene vede
Strani: VI, 37 f., 6 f. pril.
ID: 11294734