(magistrsko delo)
Povzetek
V zdravstvu ne govorimo samo o komuniciranju med pacientom in zdravstvenimi delavci, temveč tudi o komunikaciji med zaposlenimi. Vsako nesoglasje, motnja, drugačna perspektiva gledanja privedejo do konfliktov, ki jih je potrebno čimprej ustrezno rešiti, saj drugače vplivajo na delovanje znotraj organizacije in rušijo organizacijsko klimo.
Ključne besede
komunikacija;nesoglasja;organizacijsko vzdušje;vzroki nesoglasij;reševanje nesoglasij;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FZV - Fakulteta za zdravstvene vede |
Založnik: |
[M. Ofič] |
UDK: |
658.3:316.482(043.2) |
COBISS: |
2557092
|
Št. ogledov: |
804 |
Št. prenosov: |
140 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The impact of conflicts on the organizational atmosphere-a comparison of two health organizations |
Sekundarni povzetek: |
In healthcare, we are not talking only about communication between the patient and the healthcare provider, but also about communication between employees. Every disagreement, disorder, or a different perspective on views leads to conflicts that need to be resolved as soon as possible, as they otherwise affect the functioning within the organization and disrupt the organizational climate. |
Sekundarne ključne besede: |
communication;disagreements;organizational climate;causes of disagreement;resolving disagreements; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za zdravstvene vede |
Strani: |
VI, 37 f., 6 f. pril. |
ID: |
11294734 |