magistrsko delo
Tina Kašca (Avtor), Andrej Kohont (Mentor)

Povzetek

Spletna družbena omrežja so tako za uporabnike kot za podjetja spremenila realnost iskanja zaposlitve in iskanja novih zaposlenih. Omrežja kot so LinkedIn, Facebook in Twitter, delodajalcem omogočajo hitrejši in cenejši dostop do potencialnih novih zaposlenih ter jim obenem omogočajo, da svoje podjetje lažje in hitreje približajo širši publiki in s tem gradijo svojo znamko podjetja. Na drugi strani pa so iskalcem zaposlitve omogočila, da z oblikovanjem profilov potencialnim delodajalcem hitreje in lažje predstavijo svoja znanja, spretnosti in kompetence. V svojem magistrskem delu sem se poglobila v proces pridobivanja in selekcije novih zaposlenih s pomočjo spletnih družbenih omrežij na vzorcu odgovorov kadrovskih strokovnjakov v 10 slovenskih podjetij. Teoretični okvir, opredeljen v prvem delu magistrskega dela, sem poskušala s pomočjo primerjalne analize aplicirati na izsledke rezultatov analize in identificirati podobnosti oziroma razlike te vrste kadrovanja v Sloveniji. S pomočjo treh osnovnih tez sem skozi analizo prav tako poskusila ugotoviti kako pomembna se spletna omrežja zdijo slovenskim kadrovikom, kakšne vrste zaposlenih iščejo s to vrsto orodij in ali imajo kadroviki do spletnih družbenih omrežij etične zadržke.

Ključne besede

Spletna družabna omrežja;Zaposlitev;Selekcija;Kadrovska politika;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Kašca]
UDK: 316.472.4:004.738.5(043.2)
COBISS: 36528221 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 513
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Attraction and selection of new employees through usage of online social media tools
Sekundarni povzetek: Online social media networks have changed the reality of new employee searching as well as job searching for both users and businesses. Social media such as LinkedIn, Facebook and Twitter give employers faster and cheaper access to potential new employees, while also allowing them bring their business closer to the wider audience and thus building their business brand. On the other hand, social media has enabled job seekers to present their knowledge, skills and competences to potential employers in a quicker and easier manner. In my master's thesis, I focused on the process of acquiring and selecting new employees through social media based on a sample of answers from HR experts in 10 Slovenian companies. I tried to apply the theoretical framework defined in the first part of the thesis by means of comparative analysis to the results of the actual analysis. The goals were to identify similarities and differences between theoretical framework and actual results of staffing in Slovenia. I based my research on three basic theses, which helped me analyse the importance of social media in the eyes of Slovene HR experts, the kind of employees they are looking for through social media and whether chosen experts have any ethical reservations to the usage of social media for HR purposes.
Sekundarne ključne besede: Online social networks;Employment;Selection;Personnel management;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 87 str.
ID: 11299380
Priporočena dela:
, zaupanje v turistične informacije družbenih medijev
, analiza novinarskega poročanja o prostorski stiski v UKC Ljubljana
, študijski primer podjetja Si.mobil