zaključna projektna naloga
Ana Purkart (Avtor), Dragan Kesič (Mentor)

Povzetek

Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju

Ključne besede

marketing;digitalni marketing;strategija;digitalno marketinško komuniciranje;podjetje Optiweb, d. o. o.;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [A. Purkart]
UDK: 339.138:004(043.2)
COBISS: 1540765892 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2365
Št. prenosov: 170
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;digital marketing;strategy;digital marketing communication;company Optiweb;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VII, 39 str., [1] str. pril.
ID: 11330965