magistrsko delo
Jure Bedenk (Avtor), Aleš Torkar (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Zeleno trženje kot vir konkurenčne prednosti slovenskih podjetij

Ključne besede

Slovenija;podjetništvo;podjetje;varstvo okolja;trajnostni razvoj;trženje;konkurenčne prednosti;trendi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Bedenk
UDK: 339.138
COBISS: 25130982 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 480
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Green marketing as a source of a competitive advantage in Slovenian firms
Sekundarne ključne besede: Slovenia;entrepreneurship;enterprises;environmental protection;sustainable development;marketing;competitive advantage;trends;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 98, 60 str.
ID: 11381649