magistrsko delo
Špela Fabjan (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Etična paradigma oglaševanja z vidika strokovnjakov v oglaševalskih agencijah

Ključne besede

trženje;oglaševanje;etika;poslovna etika;odločanje;problematika;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Š.Fabjan]
UDK: 659.1
COBISS: 25054694 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 377
Št. prenosov: 57
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Ethical paradigm of advertising from advertising agency practitioners' perspective
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;ethics;business ethics;decision making;problems;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 73, 69 str.
ID: 11381665
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole