magistrsko delo
Vesna Furlan (Avtor), Marjan Leber (Mentor), Aleksandra Pisnik Korda (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo govori o poznavanju managementa znanja v storitvenem podjetju in ugotavljanje trenutnega stanja managementa znanja ter iskanje potencialov za izboljšavo. V proces kreiranja in izmenjave znanja pa niso vključeni le zaposleni v podjetju, ampak so upoštevane tudi želje in znanje kupca. Magistrsko delo prikazuje vključevanje vseh deležnikov v oblikovanje, izpopolnjevanje ter prenos znanja, ki je ključ do večje uspešnosti podjetja.

Ključne besede

znanje;management znanja;odjemalci;storitveno podjetje;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [V. Furlan Božič]
UDK: 005.342:7.012(043.2)
COBISS: 23082774 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 697
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The importance of knowledge management in a service company
Sekundarni povzetek: The master's thesis focuses on knowledge management in the service company, to determine the current state of knowledge management, and seeking potential for improvement. However, not only employees of the company are involved in the process of creating and sharing knowledge, but also requests and knowledge of a customer are taken into account. The thesis presents the involvement of all participants in the process of the design, development, and transfer of knowledge, which is the key to a greater business success.
Sekundarne ključne besede: knowledge;knowledge management;customers;service company;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Konec prepovedi (OpenAIRE): 2023-02-26
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Gospodarsko inženirstvo
Strani: XI, 68 f.
ID: 11403124