magistrsko delo
Kristina Puc (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Vplivneži na Instagramu in njihov vpliv na nakupno odločanje porabnikov

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;odločanje;psihologija potrošnika;družbena omrežja;Instagram;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Puc]
UDK: 366
COBISS: 25304038 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 731
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Influencers on Instagram and their influence on consumer decision making
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;decision making;consumer psychology;social networks;Instagram;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 55, 7 str.
ID: 11405245
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer podjetja MASS d.o.o.
, primer prodajalne Vita Care
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole