magistrsko delo
Mojca Zamernik (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;identiteta podjetja;image;management;novi proizvodi;zagonsko podjetje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Zamernik]
UDK: 339.138
COBISS: 25391334 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 428
Št. prenosov: 67
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of existing brands of slippers as a base for developing an identity of a new brand - BeGiraffe
Sekundarne ključne besede: marketing;brands;corporate identity;image;management;new products;start-up;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 60, 25 str.
ID: 11405300