delo diplomskega projekta
Luka Pozne (Avtor), Zdenka Ženko (Mentor)

Povzetek

V raziskovalnem delu izhodišče predstavlja invencijsko-inovacijski management in z njim povezan Toyotin način vitke proizvodnje kot inovacija in vzgled za ostala storitvena in proizvodna podjetja. Ob opredelitvi invencijsko-inovacijskega managementa ter njegovega pomena za podjetja, smo se osredotočili na različne načine poslovanja sodobnih podjetij, kjer smo ločili med obrtniškimi proizvodnjami, masovnimi proizvodnjami ter vitkimi proizvodnjami, nakar bomo ugotavljali njihove posledice na daljši časovni rok. Poglobili smo se v pomen celovitosti, ustvarjalnega razmišljanja zaposlenih na vseh hierarhičnih ravneh ter spodbujanju inovativnih idej v podjetju. Na primeru smo pojasnili kako lahko uvajanje vitkega načina poslovanja zmanjša tako imenovane potrate pri poslovanju, ki se kažejo kot neizkoriščen čas, skladiščenje, zastoji itd. ter pomembnostjo sinergije vseh zaposlenih v podjetju, saj zniževanje stroškov ter zagotavljanje kvalitetnejšega rezultata naj ne bi bila problema s katerim bi se naj ukvarjal samo vrhovni management, ampak vsi zaposleni na vseh ravneh, da lahko podjetje maksimalno izkoristi dane zmogljivosti.

Ključne besede

inovacijski management;inovativnost;inovacije;invencije;vitka proizvodnja;ustvarjalno razmišljanje;motiviranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Pozne]
UDK: 001.895
COBISS: 29827331 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 505
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Lean innovating
Sekundarni povzetek: In this research, the starting point is the invention-innovation management and the associated Toyota's way of lean production as an innovation and example for other service and manufacturing companies. When defining inventive-innovation management and its importance for companies, we distinguish between craft production, mass production, and lean production. Then we determine their consequences over a longer period of time. We focus on the importance of integrity and creative thinking on all hierarchical levels and the promotion of innovative ideas in the company. On an example, we explain how the introduction of lean principles can reduce the so-called business outflows, which are seen as an unused time, storage, congestion, etc. And the importance of synergy of all employees in the company. Lowering costs and ensuring better quality output should not be a problem that is dealt with by upper management, but rather at all levels, so that the company can make maximum use of it's given capacities.
Sekundarne ključne besede: Invention;innovation;lean business;integrity;collaboration;creative thinking;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 44 str.
ID: 11415670