diplomsko delo
Karin Lešer (Avtor), Tomaž Zupančič (Mentor), Marta Licardo (Komentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela z naslovom Upodabljanje različnih kultur z likovnimi dejavnostmi v vrtcu je raziskati didaktične načine, možnosti in metode za seznanjanje predšolskih otrok z različnimi kulturami s seznanjanjem z novimi likovnimi tehnikami. Pri tem smo uporabili različna področja likovnega ustvarjanja. Diplomsko delo sestavljata teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena opredelitev med področnega povezovanja, predvsem med likovno umetnostjo in družbo, sama likovna umetnost ter vzgojna načela pri likovni umetnosti, ki jih opredeljuje Kurikula za vrtce, predstavljena je didaktika likovne dejavnosti in njena področja ter različne kulture sveta, ki so bile zajete v praktičnem delu (Afriška, Indijanska, kultura Eskimov in Kitajska kultura). V praktičnem delu diplomskega dela so predstavljene interpretacije podatkov, ki smo jih dobili z opazovanjem pri izvajanju dejavnosti v vrtcu.

Ključne besede

diplomska dela;predšolska vzgoja;likovna vzgoja;likovne tehnike;različne kulture;družba;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Lešer]
UDK: 373.2.016:73(043.2)
COBISS: 21149443 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 691
Št. prenosov: 109
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrepresentation of different cultures through artistic activities in kindergarten
Sekundarni povzetek: The purpose of this degree paper entitled The representation of different cultures through art work, was to explore the various didactic approaches, possibilities and methods of familiarizing Kindergarten children with different cultures by means of familiarizing them with new art techniques. In doing so, different areas of the creative process were applied. In the theoretical part, I present the definition of inter-sectoral connectivity, in particular between art and society and also the connectivity between art and the basic teaching principles as defined in the official Curriculum for Kindergartens. There is also the presentation/description of the didactics of art and its areas as well as the description of various cultures that are in depth presented in the practical part (African, Indian, the Inuit-culture and the Chinese culture). In the practical part of this degree paper there is the representation of the interpretation of all the data gathered throughout the process of observation of the performance of activities in Kindergartens.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool education;art;art techniques;different cultures;society;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: XII, 54 f., [17] f. pril.
ID: 11488570