ǂthe ǂcase of Croatia
Povzetek
Purpose:
The aim of this paper was to explore whether and how educational institutions can be involved in the process of the prevention of extremism and radicalization from the point of view of the police.
Design/Methods/Approach:
Efficient prevention strategies include a community-oriented and multi-agency approach, and this research focuses on the role of education in preventing violent extremism and radicalization. This research was conducted on a sample of 108 students from the Croatian Police Academy of the Ministry of the Interior by a questionnaire examining the participants’ knowledge on radicalization, the presence of various types of radicalization in their environment, factors and conditions that affect the development of extremism and radicalization and the ability of schools to prevent radicalization.
Findings:
Correlation analysis points to the role of schools in the prevention of radicalization by exerting influence on the three factors (financial/economic crisis, individual’s characteristics/personality and online propaganda) which affect the occurrence of extremism and radicalization.
Research Limitations / Implications:
Future research should include a larger sample with an equal number of participants with and without work experience in the police, so that potential differences in their attitudes could be investigated. Additionally, it would be useful to investigate the attitudes of participants on how schools could prevent radicalization.
Practical Implications:
The results of this research could be used to present the importance of schools in preventing radicalization to various stakeholders in order to start implementing teacher training for the facilitation of this process.
Originality/Value:
This paper gives us an insight into Croatian police officers’ perception of schools as their partners in the prevention
Ključne besede
Ni podatka o ključnih besedah
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UM FVV - Fakulteta za varnostne vede |
UDK: |
351.741:343.3 |
COBISS: |
3789546
|
ISSN: |
1580-0253 |
Matična publikacija: |
Varstvoslovje
|
Št. ogledov: |
318 |
Št. prenosov: |
17 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Zaznavanje policistov vloge šol pri preprečevanju radikalizacije |
Sekundarni povzetek: |
Namen prispevka:
Namen prispevka je analizirati načine vključevanja izobraževalnih institucij v procese preprečevanja radikalizacije in ekstremizma ter proučiti mnenje policistov o tem vprašanju.
Metode:
Učinkovito preprečevanje radikalizacije vključuje večinstitucionalni pristop, podprt s filozofijo policijskega dela v skupnosti. Raziskava o vlogi izobraževalnih institucij pri preprečevanju radikalizacije je bila izvedena na vzorcu 108 študentov Visoke policijske šole Ministrstva za notranje zadeve Republike Hrvaške. Uporabljen je bil vprašalnik, s pomočjo katerega so raziskovalci proučevali stopnjo znanja udeležencev raziskave o radikalizaciji, oblike radikalizacije na Hrvaškem ter dejavnike, ki vplivajo na razvoj radikalizacije in ekstremizma. Znotraj tega so proučevali vlogo šol pri preprečevanju radikalizacije.
Ugotovitve:
Korelacijska analiza je pokazala povezavo med vlogo šole in preprečevanjem radikalizacije pri treh dejavnikih (finančna/ekonomska kriza, individualne značilnosti posameznika, online propaganda), ki vplivajo na pojav in razvoj radikalizacije in ekstremizma.
Omejitve/uporabnost raziskave
Nadaljnje raziskave bi morale vključevati večji vzorec anketirancev z bolj uravnoteženimi delovnimi izkušnjami v policiji.
Praktična uporabnost:
Rezultati študije bi lahko služili kot osnova za krepitev zavedanja pomena in vloge šol pri preprečevanju radikalizacije ter ekstremizma in bi lahko bili osnova za usposabljanje učiteljev na tem področju.
Izvirnost/pomembnost prispevka:
Članek daje dober uvid v zaznavanje hrvaških policistov vloge šol kot njihovih partnerjev znotraj koncepta policijskega dela v skupnosti pri preprečevanju radikalizacije in ekstremizma med učenci. |
Sekundarne ključne besede: |
ekstremizem;policija;preprečevanje;radikalizacija;šole;Hrvaška; |
Vrsta dela (COBISS): |
Znanstveno delo |
Strani: |
str. 184-204 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ21 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ2 |
Čas izdaje: |
2019 |
ID: |
11506415 |