magistrsko delo
Jasna Hostnik (Avtor), Aksinja Kermauner (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

gozdna pedagogika;dejavno učenje;medpredmetno povezovanje;didaktični in metodični pristopi za slepe in slabovidne;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Hostnik]
UDK: 376:617.751.98(043.2)
COBISS: 1540864452 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2186
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: forest pedagogy;active learning;cross-curriculum lesson;didactic and methodological approaches for blind and partially-sighted children;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [10] f., 87 str.
ID: 11596188