meje dopustnosti medijskega poročanja
Povzetek
V magistrskem delu je predstavljeno družbeno omrežje Instagram kot potencialno učinkovit kanal za oglaševanje na spletu in s tem možnost povečanja uspešnosti in večanje prepoznavnosti podjetja. V teoretičnem delu smo preučili strokovno literaturo na področjih digitalnega marketinga, oglaševanja na spletu in družbenih omrežij. Na podlagi praktičnega primera uvedbe Instagrama v podjetje smo prikazali, kako lahko z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih povečamo prepoznavnost podjetja. Magistrsko delo je izvedeno na študiji primera podjetja KOVA d. o. o., kjer smo merili samo uspešnost oziroma učinek uvedbe družbenega omrežja za podjetju. Gre za podjetje z dolgoletno tradicijo, ki pa do danes na družbenih omrežjih ni bilo posebej aktivno.
Ključne besede
Instagram;družbena omrežja;digitalni marketing;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[E. Bezenšek] |
UDK: |
659.2:004.774.1(043.2) |
COBISS: |
27226883
|
Št. ogledov: |
626 |
Št. prenosov: |
196 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Introduction of the social network instagram: case study at Kova d. o. o. |
Sekundarni povzetek: |
In the master's thesis the social network Instagram is presented as a potentially good channel for web advertising and, thereby, the possibility of increasing the company's success and recognisability. In the theoretical part, we examine specialised literature in the field of digital marketing, online advertising, and social networks. With a practical case of introduction of Instagram to a company, we show how can a proper social media strategy increase business recognition of the company. The thesis is carried out on a case study of the company KOVA d.o.o., where the effectiveness or the impact of the introduction of the social network to a company was measured. This is a company with a long tradition, which until today has not been active on social networks. |
Sekundarne ključne besede: |
Instagram;social media;KOVA d. o. o.;digital marketing; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
IV, 73 f. |
ID: |
11662587 |