magistrsko delo
Daša Čakš (Avtor), Andreja Špernjak (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo želeli ugotoviti, ali so slovenski osnovnošolci pri pouku biologije obremenjeni in kaj je morebiten razlog za to. Ugotoviti smo želeli tudi, na kakšen način učenci pridobijo ocene pri pouku biologije in kako stresno je zanje ocenjevanje.

Ključne besede

magistrska dela;obremenjenost;učenci;osnovne šole;biologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [D. Čakš]
UDK: 57:373.3:37.011.3-052(043.2)
COBISS: 23994115 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 112
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Elementary school studentsʹ workload in the biology class
Sekundarni povzetek: The aim of our research, which will be presented in this master thesis, is to determine the size of workload in the biology class and its effect on Slovenian primary school students. We asked ourselves how students gain grades in biology class and how stressful do they find grading.
Sekundarne ključne besede: master theses;work overload;students;primary school;biology class;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za biologijo
Strani: XII, 66 str.
ID: 11759209