magistrsko delo št.: 142/II. GR
Andraž Zalar (Avtor), Roman Kunič (Mentor), Zvonko Jagličić (Komentor), Mihael Ramšak (Komentor)

Povzetek

Hrup cestnega prometa je najbolj moteč hrup v bivalnem okolju, ki zaradi povečevanja števila motornih vozil še narašča. K najpogosteje uporabljenim in najučinkovitejšim ukrepom za njegovo zmanjševanje sodi postavitev protihrupnih ograj. To magistrsko delo se osredotoča na preiskave njihovih akustičnih lastnosti. V delu so najprej opisane standardne preskusne metode ugotavljanja njihove zvočne izolirnosti in absorpcije. Nato je predstavljen postopek v delu uporabljenega laboratorijskega in terenskega merjenja zvočne izolirnosti in absorpcije ter izračun vrednosti za različne primere protihrupnih ograj. Izračunane laboratorijske vrednosti primerjamo s terenskimi tako za izolirnost kot tudi absorpcijo, dobljeno zvezo pa primerjamo z rezultati študije v okviru evropskega projekta QUIESST. Na ta način potrdimo ustreznost naprav za merjenje ter merilnih in računskih postopkov, uporabljenih pri pripravi tega dela.

Ključne besede

gradbeništvo;magistrska dela;GR;prometni hrup;protihrupne ograje;preskusne metode;akustične lastnosti protihrupnih ograj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [A. Zalar]
UDK: 656.1:699.844(497.4)(043.3)
COBISS: 25399043 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 676
Št. prenosov: 207
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Research on acoustic properties of noise barriers
Sekundarni povzetek: Road traffic noise is the most disturbing environmental noise in the living environment, which is increasing due to the growing number of motor vehicles. The most commonly used and most effective measures to reduce it include the installation of noise barriers. This master's thesis focuses on researches in the field of their acoustic properties. Firstly, standard test methods for determining their sound insulation and absorption are described. Secondly, the procedure of the laboratory and in situ measurements of sound insulation and absorption and the calculation of values for different cases of noise barriers are presented in the thesis. The calculated laboratory and in situ values are reciprocally compared for both insulation and absorption, and the correlation obtained is compared with the correlation of the measurement results, obtained by a research study within the European project QUIESST. In this way, the suitability of the measuring devices and the measurement and calculation procedures, used in preparing the thesis, was confirmed.
Sekundarne ključne besede: civil engineering;master thesis;traffic noise;noise barriers;test methods;acoustic properties of noise barriers;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: XIV, 99 str.
ID: 11763970
Priporočena dela:
, magistrsko delo št.: 142/II. GR
, magistrsko delo