magistrsko delo
Jana Gregorič (Avtor), Drago Papler (Mentor)

Povzetek

V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj. Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih.

Ključne besede

zadovoljstvo zaposlenih;dejavniki zadovoljstva;merjenje zadovoljstva;stres na delovnem mestu;dejavniki stresa;empirične raziskave;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UNG PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Založnik: [J. Gregorič]
UDK: 331.107
COBISS: 34638595 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2116
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Employee satisfaction and stress level in two selected manufacturing companies
Sekundarni povzetek: In this master's thesis, based on selected literature, we presented the importance of personnel management, the importance of obtaining quality standards and the importance of human capital as intellectual property for the company. Employee satisfaction has a big impact on the company’s performance. We defined employee satisfaction and key factors of employee satisfaction. We explained and defined workplace stress, the factors that cause it, and the causes. We emphasized the presentation of negative and positive stress and what consequences it has on a person. We described stress-related illnesses and what are the costs due to stress. We presented the work of the European Agency for Safety and Health at Work and the importance of proper stress management and psychosocial risks. Employee satisfaction and impacts of stress were checked in the practical part of the master's thesis. The empirical thesis includes a survey, which was used to determine employee satisfaction and the level of stress in two selected companies. We used a survey to confirm or refute four hypotheses. The finding of the main hypotheses was that stress is closely related to employee satisfaction.
Sekundarne ključne besede: Employee satisfaction;satisfaction factors;measuring satisfaction;workplace stress;stress factors;empirical research;
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Novi Gorici, Poslovno-tehniška fak.
Strani: XIII, 79 str.
ID: 11794851
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, zaključna projektna naloga
, zaključna projektna naloga