magistrsko delo

Povzetek

Šola kot prostor, ki poleg družine igra zelo pomembno vlogo v razvoju otroka, lahko deluje kot korektiv ali varovalno okolje, ki otroku omogoča, da razvije potrebno odpornost. Osrednji fokus magistrskega dela so prilagoditve, ki jih izvajajo učitelji pri pouku. Zanimalo nas je, kako izvajanje prilagoditev pri pouku vidijo izvajalci dodatne strokovne pomoči, saj so izvajalci tisti, ki so najbolj pogosto vpeti v načrtovanje prilagoditev in individualiziranih načrtov ter so strokovno podkovani za delo z otroki s posebnimi potrebami.

Ključne besede

magistrska dela;dodatna strokovna pomoč;inkluzija;spodbudno učno okolje;prilagoditve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Copot Oblak]
UDK: 37.015.3:376(043.2)
COBISS: 28677123 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 620
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimplementation of adjustments in classes from perspective of additional professional assistence providers
Sekundarni povzetek: School, together with family, plays a crucial role in a child's development, and can act as a corrective or protective environment that helps them develop the necessary resilience. The central focus of the thesis is the adaptations in the classroom. We were interested in how the implementation of adaptations is seen by additional professional assistance providers, as they commonly participate in the preparation of individualized plans, and are trained to work with children with special needs.
Sekundarne ključne besede: master theses;additional professional assistance;inclusion;encouaraging learning environment;adjustments;adaptations;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: XII, 90 f.
ID: 11935330