delo diplomskega projekta

Povzetek

Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.

Ključne besede

blagovne znamke;strateški management;strateški marketing;marketinški splet;mobilne storitve;primerjalna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Košti]
UDK: 658.626:005.21
COBISS: 40084995 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 357
Št. prenosov: 31
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparative analysis of service brand strategies
Sekundarni povzetek: The theme and problem of this assignment was the analysis and dissection of strategies of mobile services at first by the research methods and then the main analysis by the extended marketing web. The objectives of the assignment were to determine whether there are large differences between providers or whether their strategies are different or very similar and with which strategies they want to attract customers.
Sekundarne ključne besede: Comparative strategy;services;service brand;extended marketing web;strategic management;marketing strategies and mobile services.;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 37 str.
ID: 11951545