delo diplomskega projekta
Saša Horvat (Avtor), Romana Korez-Vide (Mentor)

Povzetek

Cilj diplomskega projekta je analizirati postopek prodaje preko spletne platforme Amazon in predstaviti zasnovo načrta tovrstne prodaje izdelka za izbrano podjetje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo podrobneje predstavili spletno prodajo kot distribucijski kanal v mednarodnem trženju ter analizirali programe spletne prodaje podjetja Amazon in postopek prodaje preko spletne platforme tega podjetja. Prodajalci se pri prodaji na Amazonu srečujejo s številnimi izzivi. Močna konkurenca od njih zahteva temeljite priprave. Mednje med drugim spadajo proces iskanja izdelka in dobaviteljev, odločanje o načinu dostave ter priprava strani izdelka (listinga). Ključno vlogo pri uspešni prodaji preko spletne platforme Amazon pa ima mednarodno trženjsko komuniciranje, še posebej oglaševanje. V empiričnem delu diplomskega projekta smo predstavili načrt prodaje izdelka preko spletne platforme Amazon za izbrano podjetje. Primer vključuje predstavitev izbire oblike podjetja, izbire trga, izdelka, iskanje dobaviteljev, strategijo oglaševanja in pripravo listinga.

Ključne besede

mednarodno trženje;distribucijski kanali;spletna trgovina;platforme;spletna prodaja;Amazon;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Horvat]
UDK: 339:077
COBISS: 45178115 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 739
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Selling via web platform Amazon
Sekundarni povzetek: In our dissertation, we aim to analyze the sales process via the online platform Amazon and to present a draft plan for the sale of a product for the selected company. In the theoretical part of the thesis, we presented online sales as a distribution channel in international marketing in detail and analyzed Amazon's online sales programs and the sales process via the online platform. Sellers face several challenges when selling via Amazon. The strong competition requires thorough preparations. This includes the process of finding a product and suppliers, deciding on the delivery method, and preparing the product page (listing). International marketing communication, especially advertising, plays a key role in successful sales via the online platform Amazon. In the empirical part of the thesis, we presented a sales plan of a product for the selected company via the online platform Amazon. As examples, we presented the choice of the company type, market selection, product selection, supplier search, advertising strategy, and the preparation of the listing.
Sekundarne ključne besede: international marketing;distribution channel;online store;online platform;Amazon;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 36 str.
ID: 11953609