delo diplomskega projekta
Povzetek
Diplomski projekt povzema projekt vzpostavitve spletne prodajalne oblačil. Zaradi prednosti, ki jih ponuja, tovrstna ponudba velja za izjemno priljubljen način kupovanja, kar pa pomeni poslovno priložnost za posameznike, katere takšno poslovanje zanima. V projektu želim prikazati, kako se lotiti vzpostavitve spletne prodajalne, saj oblikovanje le-te ne predstavlja samo njenega lansiranja na splet, ampak od nas pred prvim naročilom zahteva predhodno analiziranje, sprejemanje odločitev in natančno organizacijo. V diplomskem projektu je predstavljena pot, ki nas pripelje do lansiranja spletne prodajalne na trg, vsaka sprejeta odločitev na njej pa je lahko ključna za končen uspeh našega poslovanja. Ko je prodajalna na spletu aktivna, naše delo še ni zaključeno, saj je konkurenca na trgu z oblačili velika in še prehitro se lahko zgodi, da nas potencialni kupci v množici ponudnikov ne bodo opazili, če nismo inovativni in vselej v prednosti pred ostalimi. Zato sem na koncu svojega projekta predstavil tudi, kako pristopiti k oglaševanju, saj bodo iz konkurence najbolj izstopali tisti, ki bodo v posel vlagali več resursov, predvsem pa volje in dela v oglaševanje in predstavljanje prodajalne na trgu.
Ključne besede
prodaja;spletna prodaja;spletna trgovina;oblikovanje;oglaševanje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[N. Ploj] |
UDK: |
658.8:004 |
COBISS: |
38104067
|
Št. ogledov: |
340 |
Št. prenosov: |
41 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Design fashion online store |
Sekundarni povzetek: |
The thesis project summarises the project of creating an online clothing store. Because of many advantages it offers, it is considered an extremely popular way of buying, which means a business opportunity for individuals who are interested in such business. In the project I want to show how to start setting up an online store, because designing of it is not just about launching a shop online, but before we send out the first order we need to do some pre-analysis, we need to take important decisions and organize the whole proces of starting an online fashion store. The thesis project presents the way that leads us to launch an online store on the market and any decision made during the process can be crucial for the final success of our business. Once a store is launched online, our work is not done because competition in the fashion market is large and it can easily happen that potential buyers will not notice us. Therefore I have also presented how to approach advertising, because those who invest more resources, and above all, the will and work in advertising and presenting the store to the market, will stand out from the competition. |
Sekundarne ključne besede: |
online store;design;advertising; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
33 str. |
ID: |
11960648 |