magistrsko delo
Nik Bračič (Avtor), Sonja Šterman (Mentor)

Povzetek

Magistrska naloga se ukvarja z razvojem produkta za krepitev prepoznavnosti lastne blagovne znamke, ki je nastal kot posledica identificiranega problema, ki se pojavlja na trgu. V prvem delu opisuje teoretično ozadje produktnega oblikovanja, raziskavo izbranega področja dela ter iskanje problemov s katerimi se uporabniki soočajo. Na podlagi ugotovitev, je definiran problem za katerega je v drugem delu razvija produktna rešitev. Proces razvoja sledi smernicam metodologije dvojnega diamanta. Za izbran problem so pripravljene različne konceptne rešitve. Glede na predhodno postavljene kriterije je izbrana najboljša, ki je predstavljena z natančnejšimi risbami in virtualnim modelom. Sledi izdelava in predstavitev fizičnega prototipa v realni velikosti.

Ključne besede

produktni razvoj;oblikovalske smernice;metodologija dvojnega diamanta;prototipiranje;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [N. Bračič]
UDK: 658.626(043.2)
COBISS: 41050883 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 426
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Design and development of an inovative product for brand awareness enhancement
Sekundarni povzetek: This master thesis deals with the development of an innovative product to increase brand awareness, which resulted from the problem identification for the chosen market area. In the first part, the theoretical background of the product design, the market area research and the identification of user needs from the research are covered. From the set of identified needs, the main problem is defined, for which the product solution is later developed. The whole process of product development is guided by the double diamond methodology. Various conceptual soultions have been prepared for the defined problem, from which the best one is chosen based on the predefined criteria. The latter is further developed and presented with detailed drawings and a virtual 3D model. This is followed by the production and presentation of a full-size physical prototype.
Sekundarne ključne besede: product development;design trends;double diamond methodology;prototyping;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Inženirsko oblikovanje tekstilnih materialov
Strani: XI, 101 str.
ID: 11972783
Priporočena dela:
, študija primera
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)