diplomsko delo
Povzetek
Glavni cilj diplomske naloge je bil izdelati filter AR (angl. Augmented Reality – obogatena resničnost) v programu Spark AR Studio za namen vizualnega komuniciranja z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih. Z uporabo deskriptivne metode smo raziskali področja vizualne komunikacije, obogatene resničnosti in družbenih omrežij. S pomočjo primerjalne analize smo primerjali podatke, pridobljene iz različnih virov. Na osnovi teoretičnega dela smo oblikovali lasten filter AR, ki smo ga objavili na družbenem omrežju Instagram. Z uporabo standardiziranega UEQ vprašalnika smo s pomočjo anketirancev določili oceno uspešnosti našega produkta. Ugotovili smo, da se filtri AR uspešno uporabljajo na družbenih omrežjih, kakršen je Instagram.
Ključne besede
vizualna komunikacija;obogatena resničnost;družbena omrežja;Instagram;filter AR;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[T. Kovačič] |
UDK: |
316.77:004.774.1(043.2) |
COBISS: |
37732099
|
Št. ogledov: |
429 |
Št. prenosov: |
69 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Visual communication with augmented reality on social networks |
Sekundarni povzetek: |
The main goal of this diploma thesis was to create an AR (Augmented Reality) filter in the Spark AR Studio program for the purpose of visual communication with augmented reality on social networks. Using the descriptive method, we explored different areas of visual communication, augmented reality, and social networking. Using comparative analysis, we compared data which we obtained from different sources. Deriving from the theoretical part of the thesis, we designed our own AR filter, which we posted on the social network Instagram. Using a standardized UEQ questionnaire, our respondents helped us determine the performance rating of our product. We found that AR filters are used successfully on social networks such as Instagram. |
Sekundarne ključne besede: |
visual communication;augmented reality;social networks;Instagram;AR Filter; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
V, 36 f. |
ID: |
11973160 |