delo diplomskega projekta
Tim Kolar (Avtor), Duško Uršič (Mentor)

Povzetek

Moda že sto let vpliva na naše življenje in je postala simbol statusa, pripadnosti ali nasprotovanju nečemu. Vsak dan se odločimo, da se bomo oblekli na določen način in s tem pošiljali sporočila tistim, ki nas obdajajo, o tem, kdo smo in kako želimo, da nas vidijo drugi. Vsaka blagovna znamka v industriji nam pomaga pri izbiri kosa oblačil in čeprav mislimo, da smo mi tisti, ki izbiramo, kaj bomo kupili ali oblekli, je to res le do določene mere. Večinoma na nas vplivajo trendi, ki so bili določeni za nas mesece ali celo leta, preden izdelek pride v trgovino. Tema diplomskega projekt je poslovni načrt nove modne znamke v Sloveniji. Cilj blagovne znamke je združiti oblikovanje, udobje, trajnostne materiale in etično delo. Pregled literature za diplosmki projekt vključuje razpoložljive podatke o poslovnem načrtu, modnem trgu mode za moške in žensk in razvoju spletnega nakupovanja. Pregledani podatki so jasno povedali, da trajnostna moda povečuje svoj vpliv na prebivalstvo, zlasti med mlajšimi generacijami. Poslovni načrt je bil zasnovan z namenom lansiranja blagovne znamke v Sloveniji v začetku leta 2021, oblikovanja blagovne znamke in hkrati promocije na mednarodnih trgih kakovostnih oblačil, izdelanih v Sloveniji.

Ključne besede

poslovni načrt;poslovni plan;spletna trgovina;prodaja;blagovna znamka;razvoj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Kolar]
UDK: 005.511:658.626
COBISS: 32624643 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 546
Št. prenosov: 62
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂbusiness plan impact on the Capra brand sales
Sekundarni povzetek: Fashion has influenced our lives for 100 years and has become a symbol of status, belonging or opposition to something. Every day we tend to dress in a certain way, sending messages to those who surround us, telling them about who we are and how we want others to see us. Every brand in the industry helps us choose a piece of clothing. We think it is up to us to choose what we buy or wear, but this is actually not the case. In fact, this only goes to a certain extent. We are mostly influenced by trends that have been set for us months or even years prior the product coming into store. The theme of the thesis project is the business plan of a new fashion brand in Slovenia. The aim of the brand is to combine design, comfort, sustainable materials and ethical work. The literature review for the dissertation project includes available data on the business plan, fashion market for men and women and the development of online shopping. The revised data made it clear that sustainable fashion is increasing its impact on the population, especially among younger generations. The business plan was designed with the aim of launching and branding the brand in Slovenia in early 2021 and at the same time promoting it on the international markets for quality clothing manufactured in Slovenia
Sekundarne ključne besede: business plan;fashion brand;online store;brand development;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 28 str., 6 str. pril.
ID: 11973261