diplomsko delo
Gašper Pristovnik (Avtor), Matej Koren (Mentor)

Povzetek

Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.

Ključne besede

celostna grafična podoba;vizualna komunikacija;grafično oblikovanje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [G. Pristovnik]
UDK: 004.92:004.7(043.2)
COBISS: 38981891 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 835
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: My own corporate visual identity
Sekundarni povzetek: The purpose of the diploma thesis was to create my own, effective corporate visual identity that will help me continue on my business path. Therefore, we divided the work into theoretical and practical parts. In the theoretical part we presented design in general, graphic design, the process of creating visual messages, the meaning of colors and what corporate visual identity is. Finally, we analyzed the corporate visual identity of online store mimovrste. In the practical part, we created a logotype, which we also animated, a website and then applied the corporate visual identity to promotional products. In doing so, we took into account the acquired knowledge from the theoretical part.
Sekundarne ključne besede: corporate visual identity;visual communication;graphic design;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 70 f.
ID: 11973347
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, od idejne zasnove do končne implementacije