delo diplomskega projekta

Povzetek

Dandanes nas blagovne znamke spremljajo ob vsakem koraku, zato njihovi skušnjavi ne moremo ubežati. Od nekdaj so veljale za nekaj prestižnega, težko dostopnega, razkošnega in so omogočale, da si odjemalci z njimi gradijo družbeni status. Visoke cene so zasnovane na kakovosti materialov, trajnosti in ekskluzivnosti izdelkov. Luksuzne blagovne znamke imajo drugačne strategije kot navadne blagovne znamke. V splošnem uporabljamo 4P-model (izdelek, cena, distribucija, promocija), vendar za strategije luksuznih blagovnih znamk to ni dovolj. Le-te morajo uporabljati 7P-model, ki zraven 4P- modela vsebuje še ljudi, procese in fizične dokaze. Razlikujejo se tudi strategije luksuznih blagovnih znamk med ameriškimi in evropskimi. V splošnem si luksuzne blagovne znamke prizadevajo ohraniti simbolni status in s svojim imenom zgraditi zgodbo, ki je nihče ne bo pozabil.

Ključne besede

blagovne znamke;luksuzne znamke;prestiž;odjemalci;strateški marketing;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. Prešern]
UDK: 658.626
COBISS: 40526339 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 434
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategies of luxury brands
Sekundarni povzetek: Nowadays, brands follow us every step of the way, so we can’t escape their temptation. They have always been considered something prestigious, difficult to access, luxurious and allowed customers to build social status with them. High prices are based on the quality of materials, durability and exclusivity of products. Luxury brands have different strategies than regular brands. We generally use the 4P model (product, price, production, promotion), but this is not enough for luxury brand strategies. They must use the 7P model, which in addition to the 4P model also contains people, processes and physical evidence. Luxury brand strategies also differ between American and European. In general, luxury brands strive to maintain their symbolic status and build a story around their name that no one will forget.
Sekundarne ključne besede: Luxury brands;luxury;customers;prestige;strategies.;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 56 str.
ID: 11988685