magistrsko delo
Vid Kraner (Avtor), Iztok Fister (Mentor), Lucija Brezočnik (Komentor)

Povzetek

Evolucijski algoritmi so stohastični iskalni algoritmi, ki jemljejo navdih v Darwinovi teoriji boja za obstanek. Evolucijski algoritmi spadajo tudi med optimizacijske algoritme. V magistrskem delu prikazujemo načrtovanje in razvoj Tower Defence igre, ki smo jo razvili s pomočjo igralnega pogona Unity. Igra uporablja evolucijske algoritme za generiranje ključnih gradnikov igre. V delu smo raziskali različne vrste evolucijskih algoritmov ter opisali njihovo delovanje. Prav tako smo raziskali, kako jih lahko uporabimo v računalniških igrah. Še posebej smo se osredotočili na zvrst Tower Defence. Ugotovili smo, da je s pomočjo evolucijskih algoritmov možno generirati gradnike, ki naredijo igro zanimivejšo.

Ključne besede

evolucijski algoritmi;generiranje vsebine;igra Tower Defence;pogon Unity;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Kraner]
UDK: 004.5:004.021(043.2)
COBISS: 37746179 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 409
Št. prenosov: 64
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Using evolutionary algorithms for the generation of key elements of the Tower Defence game using the Unity game engine
Sekundarni povzetek: Evolutionary algorithms are stochastic search algorithms inspired by Darwinian evolution through natural selection. Evolutionary algorithms are also optimization algorithms. In the master’s thesis, we show the design and development of Tower Defence game in Unity game engine. The game uses evolutionary algorithms to generate key building blocks of the game. We present different types of evolutionary algorithms and describe how they work. We also explore their use in Tower Defence games on which we focused. We found out, that with evolutionary algorithms, it is possible to generate content that makes the game more interesting.
Sekundarne ključne besede: evolutionary algorithms;content generation;Tower Defence;Unity;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: X, 63 f.
ID: 12020706