diplomsko delo
Luka Ernestini (Avtor), Aleš Holobar (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo opisali potek izvedbe pomočnika igri Briškola z uporabo računalnika Raspberry Pi. Razvili smo aplikacijo, ki igralcem nudi nabor uporabnih informacij med udeležbo in po koncu igre. Na ta način smo poskusili obogatiti igralno izkušnjo tako novincem kot poznavalcem igre. Opisali smo stanje tehnike, ki nam je izvedbo omogočila, nato pa predstavili strojno in programsko rešitev. Za konec smo še analizirali in podali predloge možnih razširitev sistema.

Ključne besede

računalniške igre;pomočniki;računalniški vid;računalniki;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Ernestini]
UDK: 004.96(043.2)
COBISS: 36690179 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 290
Št. prenosov: 22
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Briscola card game support on the Raspberry Pi computer
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis we describe the implementation of the Briscola card game support using the Raspberry Pi computer. We have developed an application that provides players with a set of useful information during and after finishing play. In this way, we tried to enrich the gaming experience for both beginner and advanced players of the game. We described the state of the technology that enabled us development, and then presented the hardware, followed by the software solution. Finally, we analyzed and gave suggestions for possible improvements of the system.
Sekundarne ključne besede: Raspberry Pi;briscola;computer vision;Node.js;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: X, 34 f.
ID: 12022957