magistrsko delo
Anja Moškerc (Avtor), Darija Skubic (Mentor)

Povzetek

V teoretičnem delu magistrskega dela so opredeljeni pojmi: zgodba, pripovedovanje, domišljija in nevronski odziv. Predstavljeno je tudi pripovedovanje zgodb skozi zgodovino, razvoj pripovedovanja in merila za ocenjevanje zgodb. V empiričnem delu magistrskega dela so prikazani in analizirani rezultati opazovanja igre otrok pred pripovedovanjem zgodbe, otrokovega pripovedovanja zgodbe in igre otrok po pripovedovanju zgodbe. V delu je uporabljen kvalitativni raziskovalni pristop. V raziskavo so bili vključeni predšolski otroci, stari od 3 do 6 let. V magistrskem delu sem skušala ugotoviti, ali so otroci v predšolskem obdobju sposobni oblikovati in pripovedovati zgodbo, ki pri sovrstnikih izzove nevronski odziv. Gre namreč za proces, ki se zgodi v možganih poslušalca in vpliva na kasnejše obnašanje oz. reagiranje poslušalca. Običajno se pripovedovanje, ki izzove nevronski odziv, v odrasli dobi uporablja v marketingu.

Ključne besede

pripovedovanje;zgodbe;nevronski odziv;poslovni svet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Moškerc]
UDK: 612.822:808.543-053.4(043.2)
COBISS: 28854787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 324
Št. prenosov: 31
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Child's storytelling with neural response
Sekundarni povzetek: In theoretical part of master’s thesis, the concepts are defined: story, narration, imagination and neural response. There are also presented Storytelling through history, storytelling development, and criteria for evaluating stories. In empirical part of master’s thesis are presented and analyzed the results of observing children's play before storytelling, children's storytelling and children's play after storytelling. In master’s thesis is used qualitative research approach. In the study were included preschool children aged from 3 to 6 years. In master's thesis, I tried to find out whether children in the preschool period are able to form and tell a story that provokes a neuronal response in peers. Namely, it is a process that happens in the listener's brain and affects later on his behavior or response. Typically, storytelling that provoke a neural response is in adulthood used for marketing.
Sekundarne ključne besede: story telling;pre-school child;pripovedovanje zgodb;predšolski otrok;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 73 str.
ID: 12029275