diplomsko delo
Matej Leskovšek (Avtor), Denis Trček (Mentor)

Povzetek

Tehnologija bločnih verig je z nami že vrsto let. Primarni način uporabe so finančne transakcije s tako imenovanimi kriptovalutami, s katerimi podjetja financirajo svoje projekte. Kako pa je s shranjevanjem podatkov v verigo, je splošni javnosti manj znano. V svoji diplomski nalogi se bom osredotočil na shranjevanje podatkov tekom igranja igre na Ethereum bločno verigo, s katere bom te podatke potem tudi bral. Rezultati diplomske naloge bodo uporabni za podjetja in posameznike, ki se ukvarjajo z izdelavo računalniških iger. Moje postopke bodo lahko uporabili za shranjevanje podatkov v lastnih izdelkih. Zaradi uporabe decentraliziranega pristopa bodo ti podatki varnejši. Kot primer lahko uporabimo mikrotransakcije, shranjevanje podatkov in dokazov o nakupu, shranjevanje bančnih kartic in osebne podatke.

Ključne besede

bločne verige;video igre;Solidity;Web3;phaser;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Leskovšek]
UDK: 004.5:794(043.2)
COBISS: 30787587 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 852
Št. prenosov: 132
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Game development using blockchain technology
Sekundarni povzetek: Blockchain technology has been around for several years. The primary way is their use to support cryptocurrency transactions, and other methods of use (i.e. ledgers) are also gaining ground. In the diploma thesis we examine the possibilities of using blockchains in the field of computer games, so that it will record all the important data in connection with them to the chain. The results of this thesis will be useful for companies and individuals involved in the development of these games. There are several possibilities for improvement and we will identify them in the work. However, we will focus in particular on those that can be implemented on open platforms and are based on micro transactions.
Sekundarne ključne besede: blockchain;video games;Solidity;Web3;phaser;computer and information science;diploma thesis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 47 str.
ID: 12033201
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, bachelor's thesis