diplomsko delo
Sara Arsič (Avtor), Jože Vogrinc (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo opisuje razvoj potrošniške družbe v 20. stoletju. Prikaže, kako in zakaj se je razvila potrošnja, podrobneje masovna in osebna potrošnja. Raziskuje nastanek potrošniške družbe v 20. stoletju in opiše družbene nastavke za tak razvoj. Delo se osredotoča tudi na vpliv medijev in na njihovo vlogo pri širjenju potrošniške družbe. Z odgovori na raziskovalna vprašanja osvetli družbene nastavke za tak zgodovinski razvoj potrošnje, predstavi predvsem družbene posledice potrošnje in spremembe, ki so se v 20. stoletju dogodile, in ugotovi, kako so se v tem časovnem obdobju razvijali in spreminjali mediji z oglaševanjem.

Ključne besede

potrošnja;razvoj potrošništva;20. stoletje;materialna kultura;potrošniška družba;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [S. Arsič]
UDK: 316.74:[330.567.2:659.1](043.2)
COBISS: 55281411 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 464
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The development of consumption in the 20th century and the role of media advertising
Sekundarni povzetek: The thesis describes the development of consumer society in the 20th century. It shows how and why consumption has developed, in more detail mass and personal consumption. It explores the emergence of a consumer society in the 20th century, a description of the social attitudes to such development. The work also focuses on the influence of the media and their role in expanding consumer society. The thesis also illuminates the social extensions for such a historical development of consumption, but also focuses on the social consequences of consumption and the changes that took place in the 20th century and how the media developed and changed through advertising during this period.
Sekundarne ključne besede: consumption;development of consumption;20th century;material culture;consumer society;diplomska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za sociologijo
Strani: 42 f.
ID: 12042795