diplomsko delo
Sara Valenčič (Avtor), Bojana Lobe (Mentor), Emil Polajnar (Komentor)

Povzetek

Spletna socialna omrežja so v zadnjih letih postala zelo priljubljena, predvsem med mladimi, ki jih vsakodnevno uporabljajo. Socialna omrežja so lahko aplikacije, spletne storitve ali spletne strani, ki uporabnikom omogočajo druženje, deljenje misli in aktivnosti ter komunikacijo znotraj omrežja. V diplomskem delu me zanima, kako mladostniki z lažjo motnjo v duševnem razvoju uporabljajo spletna socialna omrežja in kateri izzivi oziroma priložnosti se kažejo pri njihovi uporabi. Osredotočila sem se na tri najbolj obiskana omrežja med mladimi, in sicer Snapchat, Instagram in Facebook. Za metodo zbiranja podatkov sem uporabila poglobljeni intervju in s pomočjo vodiča po vprašanjih izvedla deset poglobljenih intervjujev, od tega pet intervjujev z otroki, ki imajo lažjo motnjo v duševnem razvoju, in pet intervjujev z njihovimi starši. Rezultati so pokazali, da otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju spletna socialna omrežja uporabljajo predvsem za komunikacijo z obstoječimi prijatelji in ne toliko za spoznavanje novih ljudi.

Ključne besede

spletna socialna omrežja;otroci s posebnimi potrebami;otroci z motnjo v duševnem razvoju;prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom;Spletna družabna omrežja;Empirični podatki;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Valenčič]
UDK: 159.922.76:316.472.4(043.2)
COBISS: 40185859 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 416
Št. prenosov: 119
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Usage of online social networks among children with special needs
Sekundarni povzetek: Online social networks have become very popular in recent years, especially among the younger generation, who use them on a daily basis. Said social networks are applications, online services and web pages that allow users to socialize and share thoughts, ideas and activities. In this paper I am interested in how children with mild intelactual disabilities use online social networks and which challenges and opportunities they are faced with when using them. I focus on three most widely used netoworks among youth: Snapchat, Instagram and Facebook. The method used in the paper is in-depth interview; I conducted ten such interviews, five with children with mild intelectual disabilities and five with their parents. Results show that such children use online social networks chiefly to communicate with existing friends and less so to meet new ones.
Sekundarne ključne besede: online social networks;children with special needs;children with intelectual disabilities;customized educational programme with lower educational standards;Online social networks;Otroci s posebnimi potrebami;Children with disabilities;Empirical data;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 85 str.
ID: 12042811