diplomsko delo
Regina Polc (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor)

Povzetek

V sodobni umetnosti se vse bolj uveljavlja uporaba računalniških tehnologij kot medijev za ustvarjanje. Skupaj z internetom pa računalniške tehnologije omogočajo virtualni ogled že obstoječih umetniških del. Diplomska naloga predstavlja postopek 3D modeliranja za predstavitev slikarskih del kot 3D scen z namenom povečevanja interakcije uporabnika s slikarskim delom pri virtualnem ogledu le-tega. V nalogi je predstavljen postopek dela, od izbire slikarskih del, izdelave skic za izdelavo modelov in scene ter izdelavo tekstur, ki poudarjajo slikarski slog izbranih slikarskih del. Pri izdelavi diplomske naloge so bili uporabljeni programi Blender, Substance Painter in igralni pogon Unreal Engine 4.

Ključne besede

3D modeliranje;slikarski stil;teksture;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [R. Polc]
UDK: 004.946:7.038.53(043.2)
COBISS: 33103107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 660
Št. prenosov: 227
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Presentation of paintings as 3D scenes
Sekundarni povzetek: The use of computer technologies as a medium for creation is gaining ground in contemporary art. Together with the internet, computer technologies enable a virtual viewing of already existing works of art. The diploma thesis presents the process of 3D modeling for the presentation of paintings as 3D scenes in order to increase the user's interaction with the painting in a virtual view of it. The thesis presents the work process, from the selection of paintings, the production of sketches for the production of models and scenes, and the production of textures that emphasize the painting style of selected paintings. Blender, Substance Painter and Unreal Engine 4 were used in the preparation of the diploma thesis.
Sekundarne ključne besede: 3D modeling;painting style;textures;computer and information science;diploma thesis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 51 str.
ID: 12057205
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, bachelor's thesis
, diplomsko delo