diplomsko delo
Špela Jazbec (Avtor), Darja Antolin (Mentor), Tomaž Bratina (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu so raziskana mnenja vzgojiteljev o uporabi tehnologije pri učenju in poučevanju matematike v vrtcu. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene prednosti in pasti uporabe tehnologije v procesu izobraževanja. Opisana je uporaba tehnologije pri učenju in poučevanju matematike. Zapisanih in opisanih je pet matematičnih področji, področja imajo pripisane primere brezplačnih in prosto dostopnih matematičnih računalniških aplikacij. V empiričnem delu je raziskana uporaba tehnologije v vrtcu s poudarkom na uporabi matematičnih računalniških aplikacij. Med drugim smo analizirali pogostost uporabe tehnologije v pedagoškem delu, vzgojiteljeve razloge za uporabo in neuporabo tehnologije v oddelku, možnost dostopa do tehnologije itd. Podatki so bili pridobljeni z anketnim vprašalnikom, ki je vseboval vprašanja odprtega in zaprtega tipa. Ti podatki so analizirani s programom SPSS in predstavljeni s tabelaričnimi prikazi. Glavna ugotovitev raziskave je, da večina vzgojiteljev ne uporablja tehnologije pri poučevanju in učenju matematike v oddelku, a se matematika kljub temu uvršča med področja kurikula, pri katerih se vzgojitelji najpogosteje poslužujejo uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Ključne besede

diplomska dela;informacijska tehnologija;matematika;otroci;predšolsko obdobje;računalniške aplikacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Š. Jazbec]
UDK: 373.2:51:004(043.2)
COBISS: 47202307 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 529
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂapplication of information technology in early maths learning and teaching in kindergarten
Sekundarni povzetek: In the diploma thesis, the opinion of teachers about the use of technology in learning and teaching mathematics in the kindergarten is researched. The thesis consists of a theoretical and empirical part. In the theoretical part, the advantages and traps of the use of technology in the education process are presented. The use of technology in learning and teaching mathematics is described. Five mathematical areas which have ascribed examples of free and freely accessible mathematical computer applications are stated and described. In the empirical part, the use of technology in kindergarten with an emphasis on the use of mathematic computer applications is researched. Among others, the frequency of use of technology in pedagogical work, teacher's reasons for the use and non-use of technology in the department, the possibility to access the technology etc. The data is obtained with a survey questionnaire which contained open-ended and close questions. This data is analysed with the SPSS programme and presented with table representations. The main conclusion of the research is that most of the teachers do not use technology in teaching and teaching mathematics in the department, but despite that, mathematics ranks among the areas of the curriculum in which the teachers mostly use the information-communication technology.
Sekundarne ključne besede: thesis;information technology;mathematics;children;pre-school period;computer applications;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: XV, 72 f.
ID: 12127370