magistrsko delo

Povzetek

Predmet obravnave magistrskega dela je prometno-tehnična analiza križišča v mestu Čakovec na Hrvaškem. Obravnavano križišče zahteva temeljito rekonstrukcijo, ob čemer se postavlja vprašanje, kakšna ureditev križišča je najbolj optimalna. Da bi podali odgovor na omenjeno vprašanje, je treba izvesti prometno-tehnično analizo, analizo prometne varnosti in kapacitetno analizo. Za kapacitetno analizo je potrebno štetje prometa, da bi dobili obstoječe prometne obremenitve. Z upoštevanjem kriterijev za izbor optimalne geometrije križišča in na podlagi vseh opravljenih analiz sta predlagani dve varianti rekonstrukcije križišča. Na koncu je izbrana optimalna ureditev križišča, in sicer enopasovno srednje veliko krožno križišče.

Ključne besede

križišča;prometno-tehnična analiza;kapacitetna analiza;izbor optimalne ureditve križišča;rekonstrukcija križišča;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [B. Međimurec]
UDK: 625.739(043.2)
COBISS: 42468611 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 446
Št. prenosov: 52
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Selection of the optimal layout of the road intersection in Čakovec
Sekundarni povzetek: The subject of the master's thesis is the traffic-technical analysis of an intersection in the town of Čakovec in Croatia. The intersection in question requires a thorough reconstruction, which raises the question of what layout of the intersection is most optimal. In order to answer it, a traffic technical analysis, a traffic safety analysis and a capacity analysis need to be carried out. Capacity analysis requires traffic counting to obtain existing traffic loads. Taking into account the criteria for the selection of the optimal intersection geometry and on the basis of all performed analyzes, two variants of the intersection reconstruction are proposed. In the end, the optimal layout of the intersection is selected, namely a single-lane medium-sized roundabout.
Sekundarne ključne besede: intersections;traffic-technical analysis;capacity analysis;selection of optimal intersection layout;intersection reconstruction;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Gradbeništvo
Strani: XII, 107 f., [1] pril. z načrtom
ID: 12143558